اپل سومین برندگان سالانه Apple Music Award را اعلام کرد: The Weeknd برنده جایزه جهانی هنرمند سال شد.
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز برندگان سومین مراسم سالانه جوایز موسیقی اپل را معرفی کرد و از بهترین هنرمندان سال 2021 و تأثیر آنها بر فرهنگ جهانی تقدیر کرد.
جوایز موسیقی اپل به دستاوردهای موسیقی در پنج دسته مختلف - هنرمند سال، ترانه سرای سال، هنرمند موفق سال، بهترین آهنگ سال، و بهترین آلبوم سال - افتخار می‌کند و برندگان طی فرآیندی انتخاب می‌شوند. منعکس کننده دیدگاه تحریریه Apple Music و آنچه مشتریان در سراسر جهان بیشتر به آن گوش می دهند.
امسال، Apple Music Awards دسته جدیدی از جوایز را برای هنرمند منطقه ای سال معرفی می کند که هنرمندان پنج کشور و منطقه آفریقا، فرانسه، آلمان، ژاپن و روسیه را به رسمیت می شناسند. جوایز هنرمند منطقه ای سال، هنرمندانی را که بیشترین تأثیر را از نظر فرهنگی و در نمودارها در کشورها و مناطق مربوطه خود داشته اند، می شناسد.تعمیرات گوشی ایفون
الیور شوسر، معاون اپل در Apple Music گفت: «12 ماه گذشته ثابت کرد که سال قابل توجهی برای موسیقی بوده است، و ما خوشحالیم که از هنرمندانی که در حال شکل دادن به فرهنگ و ارتباط با طرفداران در سراسر جهان در Apple Music هستند، خوشحالیم. و بیت ها. امسال همچنین هنرمندان منطقه‌ای بیشتری را می‌شناسیم و تأثیر نوازندگان با استعداد خارق‌العاده‌ای را که در سطح جهانی موج می‌زنند را به جهان نشان می‌دهیم.»
جشن جوایز موسیقی اپل سه‌شنبه، ۷ دسامبر ۲۰۲۱، با مصاحبه‌ها، محتوای اصلی و موارد دیگر در سراسر جهان در Apple Music و برنامه Apple TV آغاز می‌شود. طرفداران موسیقی که قبلاً مشترک Apple Music نیستند، می توانند برای یک دوره آزمایشی رایگان سه ماهه در apple.com/apple-music ثبت نام کنند.
و برندگان عبارتند از…





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: